۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۲۷

فرماندار قائمشهر:

۱۱۷ پروژه عمرانی و تولیدی در قائمشهر بهره برداری و افتتاح می شود

۱۱۷ پروژه عمرانی و تولیدی در قائمشهر بهره برداری و افتتاح می شود

قائمشهر- فرماندار قائمشهر گفت: ۱۱۷ پروژه عمرانی و تولیدی در بخش های مختلف با ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرستان بهره برداری و آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد مولایی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران قائمشهری در خصوص برنامه‌های هفته دولت این شهرستان گفت: در هفته دولت سال جاری ۱۱۷ طرح سرمایه گذاری و شروع عملیات اجرایی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان در حوزه‌های اقتصادی، عمرانی و طرح‌های دیگر افتتاح خواهد شد.

فرماندار قائمشهر افزود: ۶۸ طرح با میزان سرمایه گذاری ۵۵ میلیارد تومان به حوزه اقتصادی اختصاص دارد که برای ۳۵۵ نفر ایجاد شغل می‌کند.

وی در خصوص طرح‌های حوزه عمرانی عنوان کرد: ۵۰ پروژه با میزان ۱۳۰ میلیارد تومان در حوزه‌های آبرسانی، راه، آموزشی و طرح‌های هادی، مخابرات و ورزشی افتتاح خواهد شد.

مولایی همچنین گفت: ۷۸ طرح شروع عملیات اجرایی و کلنگ زنی با سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیارد تومان در بحث نهضت ملی مسکن و پروژه‌های روستایی و شهری در هفته دولت در شهرستان قائمشهر افتتاح می‌شود.

فرماندار قائمشهر در ادامه این جلسه خبرنگاران را به عنوان افرادی که در تمام لایه‌های جامعه مشکلات را احصاء می‌کنند نامید و افزود: همه خبرنگاران اصحاب رسانه به عنوان سربازان رهبر انقلاب چشم بینا زبان گویا و منادیان حقیقت هستند و تأثیرگذاری آنان برای انتقال عملکرد نظام به مردم غیر قابل انکار است.

کد خبر 5570911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha